2021, Part of book or chapter of book (Løvseth, L.T.; Lange, A.H. (ed.), Integrating organization of health services, worker wellbeing and quality of care: Towards ‘healthy healthcare’, pp. 263-277)
2020, Part of book or chapter of book (Lovseth, L.; Lange, A.H. de (ed.), Integrating organization of health services, worker wellbeing and quality of care: Towards ‘healthy healthcare’)
2020, Part of book or chapter of book (Lange, de A.H.; Løvseth L.T. (ed.), Integrating organization of health services, worker wellbeing and quality of care: Towards ‘healthy healthcare’, pp. 359-370)
2013, Article / Letter to editor (Tijdschrift voor Begeleidingskunde, vol. 2, iss. 2, (2013), pp. 10-16)Anke Brockmöller (1978), lid van de onlangs opgerichte redactieraad van dit tijdschrift, rondde haar studie sociale psychologie af met een scriptie over maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid. Aansluitend had ze een onderzoeksfunctie aan de universiteit, maar al snel stapte ze over naar het bedrijfsleven, om aan de slag te gaan als projectmanager bij een jonge onderneming. Daar zette zij een project op waarbij jonge mensen via meester-gezelrelaties gekoppeld werden aan aansprekende figuren uit het bedrijfsleven, met als doel talentontwikkeling tot stand te brengen.
2011, Part of book or chapter of book (, pp. 107-116)Er is nog weinig onderzoek gedaan naar factoren die van invloed zijn op patiënttevredenheid binnen de ambulancezorg. Wij veronderstelden dat patiënten die vaker zijn vervoerd met de ambulance mogelijk kritischer zijn. Daarnaast leek het ons dat patiënten die ter plaatse behandeld worden minder tevreden zouden zijn over de zorg dan wanneer zij werden vervoerd. Ook veronderstelden we dat de vervoersurgentie gerelateerd zou kunnen zijn aan tevredenheid; bij spoed (A1 en A2-ritten) een hogere tevredenheid dan bij B-vervoer, omdat de patiënt meer in nood is. De onderzoeksvragen waren: hoe is de huidige patiënttevredenheid over de ambulancezorg in de RAV Gelderland-Zuid? Is de tevredenheid gerelateerd aan eerder vervoer, behandeling ter plaatse of riturgentie? Is er een trend waarneembaar in patiënttevredenheid in vergelijking met de resultaten van onderzoeken uit 2003 en 2006?