2018, Article / Letter to editor (Marketing Rendement, iss. 1, (2018), pp. 4-5)Klanten uiten op social media steeds vaker hun ongenoegen over de diensten of producten die bedrijven aanbieden. Het effect op de reputatie van uw organisatie kan desastreus zijn, zeker wanneer u niet, of op de verkeerde manier, reageert. Tegelijkertijd kan één positieve recensie van een klant op een sociaal medium, zoals bijvoorbeeld een reviewsite, direct leiden tot een stijgende verkoop van de dienst of het product waar de recensie over gaat.
2016, Article in monograph or in proceedings (Etmaal van de Communicatiewetenschap)In dit artikel wordt middels een inhoudsanalyse van conversaties tussen reizigers (consumenten) en drie regionale OV-vervoerders (organisaties) de relatie onderzocht tussen de inzet van 10 verschillende webcare-strategieën en (1) de aanleiding en sentiment waarmee de reiziger de conversatie gestart is met de OV-vervoerder, en (2) de invloed van de inzet van deze webcare-strategieën op de sentimentsverandering in de conversatie.